Top

Hier kunt de meest gestelde vragen vinden

Veel gestelde vragen

 

Bestellen en betalen



Vraag: Is deze webshop veilig om op te bestellen en waarom zou ik jullie vertrouwen?

Antwoord: Jazeker, zodra u de winkelwagen betreedt en wilt afrekenen dan kunt u volledig veilig uw gegevens invoeren en achterlaten. Alle gegevens worden versleuteld door middel van SSL. Daarbij zullen wij uw gegevens nooit uit handen geven alleen wanneer u daar specifiek schriftelijk toestemming voor gegeven heeft.

Vraag: Waarom zou ik voor jullie kiezen en niet voor jullie concurrenten?

Simpel, wij behoren tot één van de weinige webshops — waar u 7 dagen in de week terecht kunt voor al uw vragen, die wij in de meeste gevallen binnen 24 uur al beantwoorden. En wij doen wat we beloven. Waar komt u dat nog tegen vandaag de dag?

Bieden jullie de beste garantie?

Jazeker... Als u bij ons besteld dan heeft u altijd een 100% niet goed geld terug garantie en 14 dagen zichttermijn. Zo kunt u met een gerust gevoel bestellen.

Vraag: Hoe kan ik bestellen?

Antwoord: Het bestelproces op Aromadiffuser.nl is heel overzichtelijk en duidelijk. Het kan bijna niet mis gaan. Mocht u er toch niet uitkomen dan kunt u op onze pagina bestellen stap voor stap zien hoe u het bestelproces moet doorlopen.

Vraag: Hoe kan ik betalen?

Antwoord: U kunt de betaling voldoen middels iDEAL, PayPal, vooruitbetaling, achteraf met Billink, op factuur (voor bedrijven) of contant wanneer u er voor kiest om de bestelling te komen afhalen.

Vraag: Wat gebeurt er nadat ik de order heb voldaan?

Antwoord: Nadat de order is voldaan krijgt u een betaalbevestiging en een bestelbevestiging heeft u dan al ontvangen. Wij gaan dan uw bestelling verwerken, inpakken en verzenden. U krijgt van alle statusveranderingen een melding zodat u precies weet waar u aan toe bent.


Verzend en levertijden



Vraag: Hoe lang duurt het eer dat ik mijn bestelling in huis heb?

Antwoord: Doorgaans leveren wij binnen één werkdag. Dit is afhankelijk van hoe laat er besteld wordt. Als u probeert om voor 17.30 uur te bestellen dan kunt u er vanuit gaan dat u de producten de volgende werkdag in huis heeft. Bestellingen geplaatst op vrijdag, worden zaterdag afgeleverd en bestellingen die in het weekend worden geplaatst op dinsdag.

Vraag: Kan ik mijn bestelling ook af komen halen?

Antwoord: Jazeker dat kan, wanneer u wilt komen afhalen neem dan even contact met ons op en dan maken we telefonisch of via de mail een afspraak wanneer u de bestelling kunt komen afhalen. Voor bestellingen die afgehaald worden dient wel gepast en contant betaald te worden.

Vraag: Hoeveel betaal ik voor verzending?

Antwoord: In Nederland rekenen wij €6,95 tot een bedrag van €100,00 en alles daarboven wordt op onze kosten verzonden. Voor de EU rekenen we €14,95 tot €250,00. Op onze pagina verzenden kunt u alle informatie nog eens op uw gemak bekijken.

Vraag: Krijg ik ook een track en trace code?

Antwoord: Uiteraard krijgt u die. Nadat u van ons een verzendbevestiging heeft ontvangen, dan kunt u in die bevestiging meteen de track en trace code zien staan.



Garantie, defecten en retouren



Vraag: Hoeveel jaar garantie heb ik?

Antwoord: 1 tot 2 jaar.

Vraag: Wat moet ik doen wanneer ik een defect constateer?

Antwoord: Neem contact met ons op en dan krijgt u van ons een klachten/retour formulier doorgestuurd via e-mail. Deze dient uitgeprint, ingevuld en bijgevoegd te worden wanneer het defecte apparaat retour gestuurd wordt.

Vraag: Hoe kan ik mijn aangekochte product retour sturen of omruilen?

Wanneer u het aangekochte product wilt omruilen of
retour wilt sturen vul dan binnen 14 dagen het formulier in op ons daarvoor bestemde pagina retourneren. U krijgt van ons dan een e-mail met daarin in de bijlage een formulier die u moet uitprinten, invullen en in de originele doos moet doen om het product te kunnen omruilen of retourneren. Op onze pagina retourneren kunt u all voorwaarden nog eens terugkijken. 


Producten en nazorg



Vraag: Wat moet ik doen als mijn bestelling niet compleet is?

Antwoord: Ondanks dat we onze uiterste best doen om alle bestellingen compleet af te leveren, kan het wel eens gebeuren dat er iets niet bij zit. Dit kan dan bij de fabriek gebeurt zijn of wij hebben het over het hoofd gezien tijdens het nakijken. Neem dan meteen contact met ons op en wij zullen dan onze best doen om het zo snel mogelijk te laten na versturen.


Gebruik webshop




Vraag: Wat moet ik doen als ik niet kan inloggen?

Antwoord: Heel simpel het enige wat u dan hoeft te doen is op het linkje ''wachtwoord vergeten'' te klikken en dan springt er een balkje op waar u uw e-mailgegevens kunt achterlaten om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u gewoon weer inloggen met het nieuwe wachtwoord.

Vraag: Zitten er risico's aan verbonden als ik het gebruik van cookies accepteer?

Antwoord: Nee, dat garanderen we u, de cookies accepteren zorgt er alleen voor dat wij het bezoek kunnen meten en tevens wordt het gebruikersgemak vergroot.



Staat uw vraag er niet bij? Neem dan via onderstaande contactformulier simpel en snel contact op met ons.
@



Desktop weergave